Beyaz Zambaklar Ülkesinde Kitabına ve Sitesine Dair

Beyaz Zambaklar Ülkesinde kitabını okuduktan sonra, aşağı yukarı okuyup etkisinde kalan çoğu kişi gibi ben de, kitapta geçen kişileri ve durumları araştırdım ve farklı sonuçlara ulaştım. Daha sonra araştırmayı derinleştirip, resmi kaynaktan bilgi almamın ardından, sırf bu kitaba ve konunun geçtiği Finlandiya'ya dair bilgilerden oluşan bir site oluşturmuştum. Bu siteye aşağıdaki linkten erişebilirsiniz: 
http://aktuelnet.net/beyazzambaklarulkesinde/

Site içeriğinde; 
Beyaz Zambaklar Ülkesinde Kitabı Hakkında Detaylı Bilgiler.
Johan Vilhelm Snellman Kimdir?
Grigory Petrov Kimdir?
Reçel Kralı Jarvinen Kimdir? Jarvinen'in şirketi mevcut mu?
Ayakkabılar Kralı Okunen Kimdir? Okunen Ayakkabı Mağazaları Şirketi ve çocukları yaşıyor mu?
Yumurtacılar Kralı Thomas Gulbe Kimdir? Şirketi ne oldu?
Finlandiya Eğitim Sistemi Nasıl? Farklılıkları nelerdir?
Beyaz Zambaklar Ülkesinde kitabını nasıl satın alabilirim.
Finlandiya nasıl bir ülke? Finlandiya hakkında videolar.
Finlandiya Markaları nelerdir?

gibi başlıca maddeler bulunuyor.







Yorumlar